Januar

Januar

28.

2019

noch mehr Schnee

Herr Tesic schaufelt und schaufelt und schaufelt… und fährt mit der «Scheefräse» hin und her.

Januar

22.

2019

Schnee & WEF

16.30 Uhr Davos-Klosters die Strecke ist blockiert. Wir warten nach der Probe im Zug oder mit kalten Füssen auf ein Postauto, das erst organisiert werden muss. Der Bus überquillt, aber es ist ein spezielles Erlebnis. Das wird die nächsten Tage immer wieder so sein. Dank dem WEF sind die Strassen jedoch gut präpariert. Der Schnee ist herrlich.
Ich sitze seit zwei Tagen in Monstein fest, da eine Lawine die Strasse verschüttet hat.

Liebe Grüsse
Maja



Januar

12.

2019

Produktivi Arbeit

Hüt hend d Schauspieler scho ganz produktiv a ganze drü Äkt gschafft. Die meiste hend ihri Text guet uswendig chöne, die wosi nonig chöne hend, hend versproche das en denn uf mor lernend (wärs glaubt). D Laura, d Alessia und nomal en Laura hend ganz fliessig wunderbari Kostümeskizzen gmacht. Ufem Bild gsender so eini. Suscht sind hüt no die Website, chli Textli und ganz viel Flaggene vom Timmy entstande. D Frau Baldini isch au engagiert gsi wie eigentli immer und wird am Abig wohl nümme stah chöne vor luuter umerenne. Hoffentli chömmer morn wieder so guet vorwärts schaffe ;) Am Abig gömmer dene natürlich alli ganz früeh go pfüsele, dasmer mor au wieder schön fit sind.
Ordner und Recherchä zu dä Theme im Stück und Kostümbücher lieged vo dä Frau Baldini bereit.

Januar

12.

2019

Theaterweekend

Hüt isch de ersti Tag vo vier Theaterweekendtäg. Mier hend Pizza gässe im Schuelzimmer, aber pssst, das töffmer eigentli nid. Lg S

Januar

10.

2019

Fundus

Schon am 4. Dezember 2018 ging das Team für Kostüme in den Fundus. Unser Ziel war es, die Probekostüme für unsere Schauspieler rauszusuchen. So machten wir uns auf die Suche und schon bald fanden wir ein paar interessante Kleidungstücke, die wir auch mal selber anprobierten. Spass war garantiert! L.S.



Januar

11.

2019

Blog - was ist das?

Ich hatte auch keine Ahnung, was ein Blog ist. Die Webseite und die Einteilung musste mir Niklas erst erklären. Also: Blogeinträge sind eine Art Tagebuchbeiträge. Ich finde Niklas Idee interessant. Was zusätzlich auf die Webseite zu «Romeo & Julia» kommt, schreibt, wozu ihr Lust habt. Ich schrieb meine Ideen auf. Sie müssen allerdings vom Fachmann (Niklas und dem Journalisten Sandro) erst beurteilt werden bevor sie an euch gehen
Liebe Grüsse D. Baldini

Januar

9.

2019

sali zämä.

Da mir leider kei Ahnig händ, was en Blog isch, isch das jetzt de 1.Itrag.
Lg S und R